28 Ekim 2013 Pazartesi

Tanrının Unutulan Çocukları

Hatırlarsanız daha önceden Grinin Elli Tonu kitabını okuyup, düşüncelerimi sizlerle paylaşmıştım. Şimdi ise okuduğum ve çook beğendiğim bir kitap Tanrının Unutulan Çocukları.

Bu kitabı okurken bir çok kez sıkıldığım oldu çünkü kolay ve açıklayıcı şekilde yazılmış. Ben daha çok uzun uzun ve sıkan kitapları tercih ederim. Ama şunu da söyleyeyim; herkesin beğeneceği bir kitap.

Kitap tam olarak 448 sayfa ve 2013 yılında basılmış. Sanırım daha yeni çıktı ve ben her zamanki gibi yetiştim kitaba :)

Her yaştan bireyler bu kitabı sevecektir ve temin ediyorum ki okullarda bu kitaplar önerilecektir veya mağazalarda popüler kitaplar bölümünde yer alacaktır. Türk yazarlarından daha iyi olmasın ; kitabın yazarının yorumları şaşırtıcı ve güzel.

Kitapta anlatılan hikaye: Jasperın, aynı okulda okuduğu Charlienin odasının penceresine bir gece yarısı gelmesiyle başlayan olaylar, başarılı ve merak uyandırıcı bir hikâyeyi de beraberinde getiriyor. Parçalanmış bir ailenin çocuğu olması nedeniyle kasabalılar tarafından hor görülüp dışlanan Jasper, korkunç bir olayın detaylarını tek güvendiği kişiyle, Charlieyle paylaşır.

 O andan itibaren çocukluklarını bir kenara bırakmaya başlayan bu iki arkadaş, bu sırrın peşine düşerek toplumun önyargılarına, bağnazlıklarına ve ikiyüzlülüğüne ayna tutmaya başlarlar.

Ee çok uzatmayalım; kitap okumaya değer :)


2 yorum:

  1. beğenmişsin.
    ben de hep görüyom kitapçılarda.
    kaç defa alın orasını burasını okudum.
    okuyim artık.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de :) okumanı tavsiye ederim yani :D :D

      Sil