27 Ekim 2013 Pazar

Benim Güzel Süs Çiçeğim ; Mahmut

Geçenlerde caddede yürürken, her gördüğümde girdiğim bir dükkana girdim. Dükkanda, ev eşyaları, süsler, süs çiçekler, her türlü malzeme ve kozmetik ürünler satılıyordu. Her girdiğimde bir şey aldığımdaki gibi o zaman da bir süs çiçek aldım. Aslında bunu, evdeki diğer çiçeklerimin yanına koymak için aldım.

Balkonumun demirliklerinin arasına güzelce koydum ve fotoğraflarını çektim. Dışarıdan çok güzel gözüküyor fakat çok rüzgar olduğunda içeri alıp yatağımın yanına koyuyorum.Altta bakın canım çiçeğim :)


Yakından çok da çiçeğe benzemese de gerçeğinin yerini tutuyor. Ayrıca gerçeği gibi her gün saatlerce veya dakikalarca uğraşmama gerek kalmıyor :) Üstüne oda spreyi sıkıp arkadaşlarıma koklatıyorum :) Diğer türlü gerçek bir renkli çiçek bakacak olursam diğer hobilerime zaman ayıramam.

Normalda gerçek de bulundururum ama sulaması, düzenlemesi, toprak tazelemesi çamurunu temizleme, kuruyan taraflarını kesme gibi zahmetlerde bulunmak beni yormuyorda.... üşendiriyor :))

Belki de yaşlanınca kocaman bir çiçek bahçesi yapıp oraya bakıcam, çünkü rengarenk olmayı seviyorum. Söyliyim günlük hayatımda hep gömlek ve takım elbise giyerim ben ha !

Adını da Mahmut koydum. Şu an yazmaya başladığım kitabın ismi de Kel Mahmut olduğu için adını Mahmut koydum. Ama kimseye söylemedim neyse çok uzatmadan diğer fotoğraflarımı atacağım :))

Bir diğer sonraki yazımda ise Sokağımdaki Çingeneler 2. Bölümünü yayınlayacağım :)



2 yorum: